Американський спортивний телеканал домовився про партнерство з ізраїльським екосистемним оператором Hype Sports Innovation. За його допомоги транслятор шукатиме команди в галузях віртуальної та доповненої реальності (VR/AR), штучного інтелекту та віддаленого виробництва (remote production). Мета – збільшення кількості глядачів спортивних трансляцій за рахунок високотехнологічних рішень.

Тель-Авівський Hype Sports Innovation – оператор, який поєднує власників прав на трансляції із «перевіреними» постачальниками технологій, допомагаючи першим розвинути технологічний стек за рахунок віри в спроможності технологічних команда та sporttech-стартапів.

Зараз у каталозі Hype, який формувався з 2015 року, – понад 200 команд, ліг та федерацій, які можуть обрати для співпраці одну з понад 3500 технологічних команд.

Серед галузей, які цікавлять CBS Sports – штучний інтелект, доповнена реальність, віртуальна реальність та віддалене виробництво. Мета співпраці полягає у підвищенні ефективності роботи з трансляціями та наданні глядачам можливості більш глибокого занурення у події за рахунок технологій.

Обидві цілі є дуже важливими у часи зростання цін на права трансляції та активної конкуренції за глядачів. З іншого боку, розмір та досвід CBS Sports стануть у нагоді для більшості стартапів, що входять до екосистеми Hype.

Серед прав, що належать каналу, – Національна футбольна ліга (NFL), чемпіонати коледжів, турнір з гольфу PGA та Національна жіноча футбольна ліга (WNSL) та Національна жіноча баскетбольна асоціація (WNBA).