Гігант спортивного взуття та одягу готується до відкриття Nike Studios – мережі бутікових фітнес-студій – у поточному році

Що відомо:

  • Перші студії мають відкритись у Каліфорнії;
  • Студії матимуть два напрямки: Nike Training Studios (NTS) та Nike Running Studios (NRS);
  • Групові тренування в студіях будуть доповнюватись тренуваннями у мобільному застосунку та масовими фітнес-заходами, організованими для побудови спільноти.

Nike залучила до проєкту FitLab, потужні фітнес-платформу числених спортивних брендів. Остання нещодавно залучила $15 млн інвестицій на досягнення мети – екосистеми з мережі «розумних фітнес-центрів», що поєднані з цифровими продуктами та масовими спортивними заходами. Як вважається, Nike Studios повністю відповідає цьому баченню.

Крім того, співзасновник FitLab Брайан Кіркбрайд раніше працював у Nike, де відповідав за проєкт Nike+ Lab та акселераційну програму компанії, тож це партнерство просто було справою часу.

Тренування

Майбутні студії стануть «новим поколінням групового фітнесу», вважають у Nike та пропонуватимуть функціональні та засновані на бігу тренування.

  • NTS. Програми поєднують інтервальні та силові тренування, в яких використовуються вільні ваги, гирі, степпери, мішки з піском та інше обладнання. Загальна програма поділена на блоки, які складаються з трьох видів тренувань та розраховані на досягнення прогресу по закінченні кожного блоку.
  • NRS. Програма поділена на три складові: Спринт, Сила та Витривалість. Тренування проводяться на бігових доріжках та на полу студії, та покликані розвинути силу, баланс, рухливість та інші параметри. Інноваційна фішка тренувань – NRS Pace Screen, – на якому відображаються персональні та групові виклики.

Для обох напрямків Nike збирає портфоліо тренерів, які тренуватимуть та надихатимуть відвідувачів студій.

За межами спорту

Nike Studios – це остання ланка еволюції бренду в напрямку фітнесу та благополуччя. Вона почалась зі спортивного одягу та співпраці з найкращими спортсменами і розвиток направлений в напрямку «тіла, розуму та життя».

Однак біг лишається у самому центрі всесвіту Nike. Саме він спонукає компанію до експериментів на кшталт Nike+iPod Sport Kit, Nike+ SportWatch GPS та FuelBand. Не бажаючи лишатись лише «продавцями кросівок», компанія безупинно інвестує у цифровий контент через застосунки Nike Run Club та Nike Training Club.

В фокусі розвитку – не лише біг. У 2015 році компанія представила кросівки для крос-фіту, лінійку одягу та взуття для йоги у 2019 році та взуття для домашніх велотренувань у 2020 році.

Тим не менш, найбільші останні ініціативи та найзначніші партнерства взагалі не стосуються одягу чи взуття.

  • У грудні минулого року компанія почала партнерство із Netflix – тренування Nike Training Club додані до бібліотеки сервісу.
  • У березні Nike почала співпрацю зі Strava, інтегрувавшись із застосунком відстеження тренувань та створюючи власний контент для користувачів застосунку.
  • У червні було оголошено про нову візію Nike Well Collective – комплексний підхід до здорового способу життя через нові продукти, послуги та досвід.

Зібрані разом, всі ці ініціативи, продукти, застосунки та партнерства – звичайно, разом із мережею фітнес-студій – є гарним прикладом впровадження філософії компанії, що «кожен є спортсменом».

Nike постійно шукає напрямки для розвитку своєї $170-мільярдної імперії, і благополуччя (wellness) є благодатним ґрунтом для цього. Асоціація із високими досягненнями та популярними спортсменами, досвід та реноме у спортивному світі, портфоліо реалізованих проектів та наявність необхідних технологій сприятимуть спробам Nike закріпитись на ринку фітнес-центрів.