Адміністрація президента Сполучених Штатів Америки Джо Байдена 6 грудня повідомила про дипломатичний бойкот Зимових Олімпійських ігор, які відбудуться взимку 2022 року у Китаї. Це рішення не забороняє спортсменам брати участь у Пекінських змаганнях, забороняючи офіційним особам США відвідувати Олімпіаду.
Рішення було ухвалене через “геноцид уйгурського населення”, який відбувається в Китаї, за твердженнями американських законодавців.
Як зазвичай відбувається, політичне рішення найбільш вплине на бізнес, якому доведеться вигадувати варіанти “між крапельками”:
- Десять з найбільших спонсорів Олімпіади, серед яких Coca-Cola, Intel, Toyota та Procter & Gamble, щорічно заробляють на китайскому ринку понад $100 мільярдів;
- Nike та Adidas зіштовхнулись з падінням продажів після того, як виразили стурбованість інформацією про примусову роботу уйгурів в регіоні Сіньцзян;
- У квітні продажі Nike та Adidas на найбільшій e-commerce платформі Китаю, Tmall від Alibaba, впали на 59% та 78% відповідно.
Зимові Олімпійські ігри у Пекіні почнуться 4 лютого 2022 року. Сполучені Штати прийматимуть Літні Олімпійські ігри у 2028 році, у Лос-Анджелесі.