Компанія Lululemon Athletica повідомила про початок довгострокового партнерства з компанією Peloton Interactive. В рамках угоди будуть об’єднані активності в сфері онлайн-тренувань та створена нова лінія одягу. Найголовніше у цій угоді – її вигідність для обох учасників, які завдяки партнерству зможуть вирішити свої найнеприємніші проблеми. Для Lululemon це можливість зменшити втрати від невдалої покупки стартапу Mirror, а для Peloton – шанс збільшити кількість користувачів онлайн-контенту та повернутись у “велику гру”

Частиною партнерства є розробка ресурсами Lululemon лінії одягу під двома брендами, і обидві компанії його продаватимуть через власні канали. З боку Peloton основою партнерства є фітнес-контент, створений компанією. Він буде доступний користувачам Lululemon Studio Mirror (110-см “розумне” дзеркало для тренувань, вартістю $995).

Користувачі, які оплачують підписку в розмірі $39 на місяць, матимуть доступ до Studio Mirror зі смартфону і планшету – контент від Peloton буде автоматично доданий в їхні бібліотеки. За умовами угоди, Lululemon припинить створення власного відео з вправами та не використовуватиме матеріали сторонніх авторів.

Акції Peloton зросли на 14% на тлі новини про партнерство, сягнувши $4,65. Акції Lululemon також злегка посилили позиції

Стало відомо, що Lululemon наприкінці поточного року планує припинити продаж пристроїв Mirror. Тож спільна пропозиція Peloton та Lululemon орієнтована на підтримку поточних користувачів та тих, хто встигне придбати пристрій. Новий контент з’явиться вже 1 листопада – і не лише в платному застосунку, а й у безплатному застосунку Essential від Lululemon.

З іншого боку, компанія-виробник спортивного одягу не продовжуватиме свій підписний план за $12,99 на місяць – саме він був конкурентом App One від Peloton та Fitness+ від Apple. Згідно умов партнерства, Lululemon намагатиметься перевести підписників на більш дорогу підписку.

Керівники Peloton Діон Кемп Сандерс та Дженніфер Коттер вважають, що угода посилить позиції компанії на ринку підключеного фітнесу, а партнерство направить покупців до магазинів та збільшить продажі тренажерів. Окрім головного продукту – велотренажеру, в лінійці компанії ще є бігові доріжки, гребні тренажери та інше обладнання.

Попри обіцянку підтримувати сервіс Mirror протягом невизначеного терміну, угода дозволить Lululemon зберегти обличчя, виходячи з невдалого для себе, непрофільного та складного бізнесу. Пристрій вимагав дуже багато готівки від компанії, якій довелось звільняти працівників, які працювали над технічною складовою та створювали контент.

Lululemon раніше цьогоріч вже намагалась позбутись цього активу, навіть запросила юристів для оцінки перспектив. Також компанія повідомила про списання коштів, які сплатила за Mirror у 2020 році – $500 мільйонів.

Користувачі Mirror, які сплачуватимуть $39 на місяць, отримають доступ до тисяч повноцінних тренувань від Peloton, тоді як користувачі безкоштовного застосунку Essential матимуть менший вибір, який, тим не менш, з часом буде розширюватись.

Безкоштовний застосунок Essential має 14 мільйонів завантажень, а от кількість підписників Studio Mirror у Lululemon не називають

В рамках угоди Peloton почне продаж спільної лінії одягу з 11 жовтня. Першими доступ до неї отримають покупці в США, Великій Британії та Канаді, а до березня колекція з’явиться у Німеччині та Австралії. Просуванням одягу займуться навіть інструктори Peloton, які зніматимуться вбраними у нову форму у майбутніх відеотренуваннях. Також компанії планують проведення низки спільних оффлайн-заходів.

Дві компанії, які уклали угоду, після пандемії мали дуже різні долі. Peloton так і не зміг повернутись до прибутковості, навіть попри партнерства із Amazon та мережею Hilton. У минулому кварталі компанія знов заробила менше прогнозованого, на додачу до фінансових негараздів стикнувшись із необхідністю заміни продуктів.

Lululemon, що менш залежала від пандемічного попиту на домашній фітнес, в останні роки почувала себе краще. У серпні компанія повідомила про 11% зростання продажів рік до року та про збільшення ринкової долі.