Національна Баскетбольна Асоціація (NBA) уклала багаторічну угоду із орієнтованою на дітей соціальною мережею Zigazoo – з метою збільшення фанатської бази та залучення до баскетболу молоді, яка народилась між другою половиною дев’яностих (Gen Z) та серединою 2010-х (Generation Alpha).

NBA влаштовуватиме челенджі, опитування та вікторини для користувачів мережі, розпитуючи їх, зокрема, про команду, яку вони хочуть бачити переможцем чемпіонату або улюбленого гравця. Відповіді прийматимуться виключно у відеоформаті.

Контекст

  • NBA свого часу інвестувала у стартап Zigazoo, разом із легендою тенісу Сереною Вільямс та фондами Animoca Brands, Dapper Labs та OneFootball.
  • Партнери вже мають історію співпраці під час Уїк-енду всіх зірок та матчів серії плей-офф.
  • Zigazoo у червні 2022 року залучила інвестиційний раунд А, після якого отримала оцінку в $100 млн.
  • Фішка сервісу – фокус на відео-постах та відео-коментарях, що цікавить цільову аудиторію соцмережі.