Бренд одягу для активного способу життя Vuori почав дуже активно розвиватись, маючи на меті стати конкурентом гігантів індустрії – компаній Nike та Lululemon. Vuori починав як онлайн-рітейлер та зміг залучити інвестиції від японців з SoftBank: у жовтні 2021 року вони інвестували в компанію $400 мільйонів, що оцінило компанію в $4 мільярди.

Днями компанія відкрила перший традиційний магазин у Нью-Йорку. До кінця поточного року планується відкриття загалом 30 торгових точок. До кінця 2024 року їх має бути близько 60. А у вересні заснована у Каліфорнії компанія почала електронну торгівлю в Китаї.

Бізнес компанії вже прибутковий, в планах зростання продажів на понад 70% у 2022 році.

Коротко про ринок

Обсяг ринку одягу для спорту та активного способу життя, як очікується, сягне $546 мільярдів у 2024 році, а серед топ-гравців буде лише невелика кількість –по більшості, ті, хто зміг адаптуватись під умови пандемії та заробити на цьому надприбутки. Наразі лідерами є саме Lululemon та Nike.

Lululemon у другому кварталі 2022 року заробила $1,87 мільярди – 29% зростання рік до року. Результат перевищив очікування інвесторів ($1,77 мільярди). Компанія відкрила 600 магазинів по усьому світу та планує подвоїти прибуток з 2021 до 2026 року, сягнувши цифри в $12,5 мільярдів.

Nike – найдорожчий в світі спортивний бренд вартістю $33,2 мільярди – відзвітував про прибуток у $12,69 мільярди у першому кварталі фінансового року, що на 4% більше рік до року.