Roblox, платформа для створення онлайн-ігор, у другому кварталу поточного року принесла творцям $454,1 мільйона прибутку – на 127% більше, ніж за аналогічний період роком раніше. Це зростання викликано збільшенням користувацької бази на 29% рік до року. Тепер щоденно платформу відвідують 34,2 мільйони користувачів.

Тим не менш, прогнозовані показники були трохи більше – аналітики з Уолл-стріт очікували, що компанія заробить $683,3 мільйони, при результаті в $665,5 мільйонів. Розбіжності у показниках не дуже вплинули на ставлення інвесторів, адже компанія мйже досягла показників, незважаючи на аж занадто активний рік, проятгом якого вона:

  • вийшла на ринок первинного розміщення акцій з оцінкою в $41,9 мільярди;
  • домоглась партнерства з Sony Music Entertainment, музичний контент якої потрапить в мульвсесвіт Roblox;
  • придбала Guilded – конкурента Discord, який дозволяє будувати платформи для об’єднання геймерських спільнот.