Однією з найважливіших новин фітнес-ринку, як не дивно, стало отримання компанією Equinox Media ліцензії на використання творів з каталогу Universal Music Group. Це відбулось у січні 2021 року, і як виявилось, власниця продуктів SoulCycle та Equinox тоді лише почала включати музику до своєї бізнес-моделі.

На початку серпня стало відомо, що фітнес-компанія домовилась про партнерство з низкою виконавців – Lorde, Кевін Харріс, Jonas Brothers та Supreme – у створенні нової пропозиції “Equinox+ Features”.

Відтепер власники підписки Equinox+ дізнаватимуться про виходи нових альбомів, гастрольні тури чи знакові дати з життя улюблених виконавців під час тренувань. Раніше схожу опцію компанія тестувала в рамках партнерства з виконавцем Джо Джонасом, який знімався у відео тренування під його музику.

Це – не перший та не єдиний приклад залучення музики як окремого активу до бізнес-моделей фітнес-компаній. Так, наприклад, Peloton запустив власний віртуальний музичних фестиваль у партнерстві з Verzuz.

А нещодавнє дослідження Slate виявило, що Peloton виплачує 3,1 центи за програвання треку, що більше за 35 центів від Spotify та 68 центів від Apple Music.