Попри гарний загальний фінансовий стан компанії спортивного одягу Lululemon, одна з її інвестиційних угод виявилась невдалою – актив здешевшав у 10 разів відносно вартості придбання. Мова йде про стартап домашнього фітнесу Mirror, який був придбаний у 2020 році за $500 млн. Як повідомляється, зараз Lululemon намагається продати його за $58 млн.

Mirror – «розумне» дзеркало з діагоналлю близько 140 см, в яке вмонтовані дисплей для показу тренувань та камера, завдяки якій тренер чи друзі можуть слідкувати за виконанням вправ. Стартап був створений у 2018 році балериною Брінн Путнам. Початкова ціна складала $1495 за кожен гаджет.

Компанія отримала свої 15 хвилин слави під час пандемії COVID-19 та локдаунів. Тоді популярність домашнього фітнесу зросла до космічних висот, і канадський виробник спортивного одягу Lululemon із задоволенням сплатив за Mirror $500 млн і поставив технологію в центр клієнтської програми Lululemon Studio.

Після зняття обмежень спортивний гаджет для дому, як і інші аналогічні винаходи, стали втратили популярність. Ціну на нього було знижено до $995, що не виправило ситуацію. Крім того, технології не забарились і великі екрани смартфонів та планшетів повноцінно замінюють дороговартісний Mirror.

Відомості про пошук покупців вперше з’явились у квітні, коли технологія Mirror була запропонована компанії Hydrow, що виробляє «розумні» гребні тренажери. Однак угоду не було укладено. До того, в березні, представники компанії висловлювались на тему складного стану ринку домашнього фітнесу та вказували, що продажі Mirror «не відповідають очікуванням».

Під час останнього звіту перед акціонерами Lululemon не зосереджувала увагу на стані справ з Mirror, натомість сфокусувавшись на сильних продажах та зростанні прибутку.

В компанії не підтвердили ринкові чутки, наголосивши на тому, що найбільшим пріоритетом є мобільний застосунок, функціонал якого, крім іншого, дозволяє залучати Mirror.