Тенісистка Наомі Осака вирішила поринути у шоу-бізнес. Разом із своїм агентом Стюартом Дюгідом вона створила компанію з виробництва медіа-контенту Hana Kuma, партнерами якої стали Леброн Джеймс та компанія The SpringHill Company Меверіка Картера.
Компанія, назва якої перекладається з японською як «квітковий медвідь», зніматиме серіали, документальні стрічки, аніме та замовний контент для бізнесу.
Серед перших замовлень, отриманих компанією, – створення документального фільму для New York Times про Петсі Мінк, першу темношкіру жінку, що була обрана до Конгресу США. Також реалізується проект для каналу Epix, яким володіє Amazon.
Бізнес-леді
Компанія Hana Kuma – останній з низки бізнесів, започаткованих 24-річною тенісисткою, яка, тим не менш, чотири рази виграла турніри Великого шолома. Нещодавно вона створила агенцію Evolve, яка займається просуванням спортсменів. Першим клієнтом став австралієць Нік Кіргіос. Також у Наомі є власна лінія косметики для догляду за шкірою, Kinlò, яка продається у мережі Walmart.
Минулого року Наомі Осака заробила $57 мільйонів, завядки спонсорським угодам із Nike, Beats by Dre, Nissan та Mastercard.