Фітнес-компанія Aviron зайняла свою нішу на «червоному» ринку гребних тренажерів нового покоління – підключених пристроїв із гейміфікацією користувацького досвіду. У цьому їй допомогли $18,5 мійльонів інвестиційного Раунду А. Вкладниками стали Global Founders Capital, Formic Ventures та засновник 24-Hour Fitness Марк Мастров.

Aviron у своїй пропозиції робить ставку не стільки на тренажер, скільки на контент на моніторі перед користувачем: гейміфікація персональних тренувань через численні ігри, групові тренування та записи тренувань. Важливою відмінністю від конкурентів є можливість показувати на моніторі контент з Netflix, Amazon Prime та YouTube.

«Ринок поідключеного фітнес зробив багато для створення витончених та технологічних тренажерів, однак більшість з цих пропозицій передбачає тренування із визначеним інструктором вдома, – каже засновник Aviron Енді Хонг. – В мене це не викликає відклику, тому я створив компанію як платформу, орієнтовану на ігри».

Раніше компанія вже залучала $4,5 мільйони івнестицій від доволі знакових інвестиційних фондів: Samsung Next, Formic Ventures, GFC та Y Combinator.