Онлайн-платформа для фітнес-тренувань Zwift виходить на ринок домашніх тренажерів із підключеним велотренажером Zwift Ride та розумним колесом для сторонніх велотренажерів Zwift Wheel. Вартість пристроїв складатиме $2294 та $1214 відповідно, у продажу вони з’являться влітку поточного року.

Рішення про створення цих продуктів компанія прийняла за результатами опитувань користувачів, які провела на її замовлення дослідницька компанія Toluna.

Крім того, стало відомо, що компанія у партнерстві з LG створює 140-сантиметровий екран, який мусить допомогти домашнім користувачам відчути досвід атлетів просто неба.

Компанія Zwift орієнтована на велосипедистів, бігунів та триатлетів: вже три мільйони користувачів зі 190 країн світу зареєстровані на платформі. За $15 на місць вони взаємодіють, тренуються та змагаються один з одним, підключаючи до сервісу розумні велотренажери чи бігові доріжки.