Американський стартап Mojo Vision залучив $45 мільйонів інвестицій на розвиток нового напрямку в галузі натільної техніки – розумних контактних лінз. Серед нових інвесторів – Amazon Alexa Fund та інші, також участь взяли діючі інвестори, серед яких Motorola Solutions. Загальний обсяг залучених інвестицій склав $205 мільйонів.

Крім того, компанія оголосила про входження Adidas до пулу партнерів, які допомагатимуть Mojo Vision створювати продукт на перетині доповненої реальності, натільної техніки та фітнес-пристроїв.

«Мета співпраці – запропонувати атлетам абсолютно новий формат виведення даних, які можна отримати у мить та які будуть нагальними», – каже Стів Сінклер, керівник з продукту та маркетингу компанії.

Раніше, у липні 2021 року, стартап Mojo Vision став учасником акселераційної програми від Disney.