У минулому році, згідно інформації Crunchbase, обсяг інвестицій у стартапи в галузі sporttech склали $1,4 мільярди. За сім місяців поточного року вони вже(!) сягнули відмітки в $787 мільйонів. Це – найвищий показник з 2017 року.

До 2024 року, як очікується, ця цифра складе $30 мільярдів.

Так, у березні поточного року чиказька венчурна фірма KB Partners залучила $64 мільйони для інвестування у галузь. Цей бюджет – відкритий: очікується, що він зросте до $100 мільйонів. Фонд вже вклався у 16 sporttech стартапів коштами попередного раунду, відкритого у 2018 році. І він – лише один з величезної кількості таких команд.

У 2019 році інвестиційна компанія Sapphire запустила напрямок Sapphire Sport – $115-мільйонний фонд з коштами компанії City Football Club – власниці команди Manchester City. Фонд інвестував у Tonal, Overtime та Buzzer.

2020 року телекомунікаційна корпорація Comcast відкрила інкубатор для sporttech проектів, пропонуючи $50000 і до $1,7 мільйонів послугами Amazon та інших операторів в якості інвестицій для кожного учасника програми.

У березні поточного року IeAD та InStudio Ventures разом створили інкубатор The Draft з бюджетом в $5 мільйонів.

На ринку продовжується боротьба за місце під сонцем: все більше хедж-фондів, фондів спільного інвестування, пенсійних та суверенних фондів борються за свою нішу.