Найбільший світовий виробник та продавець спортивних товарів Nike нарощує свою присутність у соціальних медіа. Компанія створила окрему сторінку та аккаунт в Instagram, орієнтовані на молодих жінок з Покоління Z, які «віддані спорту, стилю та догляду за собою».

Поки веб-сайт в розробці, тож бажаючі доєднатись до проекту можуть писати особисті повідомлення чи емейли організаторам.

«NbGце експериментальний проект Nike, побудований пристрасною командою, яка має ідею: ми віримо, що кожен може впливати на продукти, які він купує», – вказується на сайті.

У січні про цю ініціативу писала Зої Скаман із консалтингової компанії Bodacious, яка назвала її «дивовижною мішаниною з TikTok, Highsnobiety, NTWRK та багато чого». Також про нього згадувала Мішель Гоад, інноваційний лідер Покоління Z у Nike: «Настав час наново визначити, що насправді означає «Just Do It».

Продажі жіночих товарів Nike у 2019 році сягнули позначки в $7,4 мільярди у 2019 році, додавши $0,5 мільярди за рік. У грудні 2020 року компанія повідомила, що жіноча категорія показала більше зростання, аніж інші частини бізнесу, завдяки одягу та обладнанню для йоги та лінійці plus-size. А ще у 2015 році в Nike поставили собі мету перетворити жіночу фітнес-категорію «у $11-мільярдну імперію».