1 січня 2020 року в Туреччині набув чинності «Харчовий Кодекс», який регламентує діяльність закладів громадського харчування.

Як повідомляє Асоціація туроператорів, згідно з новими правилами, всі об’єкти, де пропонуються харчування й напої, повинні в обов’язковому порядку вказувати продукти, що входять до складу страви.

При подачі коктейлів та інших алкогольних напоїв повинна бути відмітка про присутність в їх складі етилових спиртів, а також вказані всі інгредієнти, які були використані.

Речовини або продукти, що викликають алергію або непереносимість, повинні бути виділені окремо – наприклад, за допомогою плакатів, які повинні привертати увагу і добре читатися.

У цей список входять:

– зернові культури, які містять глютен: пшениця, жито, ячмінь, овес або їх гібридні види і продукти їх переробки;

– яйця і яєчні продукти;

– риба, молюски, ракоподібні;

– арахіс;

– соя і соєві продукти;

– молоко і молочні продукти, включаючи лактозу;

– плоди з твердою оболонкою: мигдаль, фундук, волоський горіх, кеш’ю, пекан, бразильський горіх, фісташка, макадамія;

– селера;

– гірчиця;

– люпин;

– насіння кунжуту і продукти переробки;

– діоксид сірки і сульфіти.

У компаній, що працюють в сфері громадського харчування, було два роки на те, щоб підготуватися до нововведення (Кодекс прийняли ще у 2017 році. – Ред.).

Крім ресторанів, правила поширюються і на готелі – таким чином, туристам, які відпочивають за системою «все включено», більше не доведеться ламати голову над складом страв «шведського столу». Асоціація готел’єрів Туреччини (TÜROB) запевняє, що також будуть вказані калорійність, рекомендована дата споживання або термін придатності продуктів.

Склад повинен бути вказаний на різних мовах, при цьому турецька є обов’язковою. Ймовірно, готелі зроблять переклад на мови, якими володіє більшість клієнтів.