У 2020 році продажі рослинних продуктів харчування сягнули $7 мільярдів; у цій структурі 27% приросту у продажах показали продукти, які є замінниками продуктів тваринного походження. Такі показники вирахували Good Food Institute та Plant Based Food Association. Збільшилась також кількість родин, які у 2020 році купували продукцію рослинного походження – 57% проти 53% у 2019 р.

Продажі рослинного м’яса склали $1,4 мільярди, збільшившись на 45% відносно 2019 року та склавши 2,7% загальних продажів запакованого м’яса. Продажі замороженого м’яса рослинного походження у 2020 році виросли на 75%.

Причиною такого зростання стала пандемія коронавірусу, під час якої споживачу намагались знайти для себе та родини продукти, що, як вони вважали, будуть більш корисними. Також локдауни та заборони вплинули на ланцюги поставок традиційних м’ясних господарств, звільнивши на полицях супермаркетів місце для більш сучасних виробників рослинного м’яса.