Далеко не всі мають діабет ІІ типу, за якого рівень цукру у крові завжди високий, однак багато хто має це захворювання. Наприклад, у Сполучених Штатах таких людей 9% населення, і ще 30% населення – у групі ризику розвитку хвороби.

Чотири роки тому був створений стартап January AI, який вирішив допомогти хворим на діабет: з листопада 2020 року він почав надавати персоніфіковані консультації з харчування та фізичної активності для своїх користувачів. Консультації базуються на інформації про продукти харчування, яку компанія потроху накопичувала три роки, та на унікальному профайлі, який налаштовується та деталізується протягом перших чотирьох днів користування сервісом.

Засновники стартапу – Ношін Хошемі та Майкл Снайдер, який протягом багатьох років досліджує діабет в якості професора генетики у Стенфордському університеті. Незважаючи на поверхневу простоту ідеї, пояснюють вони, рішення може врятувати життя та покращити його якість.

«Ми прогнозуємо глікемічну відповідь кожної окремої унікальної людини ще до того, як вона з’їла хоча б щось. Ми беремо дані від пульсометрів, дані безперервного моніторингу глюкози, результати медичного дослідження 1000 осіб та інформацію про 16 мільйонів продуктів. Все це пропускаємо через алгоритм машинного навчання та отримуємо результат», – розповідає Хошемі.

У ідею повірили впливові інвестори, серед котрих – засновник Salesforce Марк Беніофф, засновник YouTube Стів Чен, екс-очільниця Yahoo Марісса Майєр. За час існування January AI залучив $21 мільйон, за останній раунд – $8,8 мільйонів, розповідає видання TechCrunch.