Компанія-виробник спортивного одягу та аксесуарів Under Armour продає платформу MyFitnessPal венчурному фонду Francisco Partners за $345 мільйонів. Також до кінця поточного року спортивна компанія закриє соціальну мережу для фітнесу Endomondo.

Ці активи були частинами digital-екосистеми компанії, до якої також входила платформа MapMyFitness – сервіс для відстеження пробіжок та тренувань. Від неї Under Armour відмовлятись не планує та розвиватиме її складові: трекінгові застосунки MapMyRun та MapMyRide.

Francisco Partners має більш ніж 20-річну історію, інвестувала у 300+ технологічних компаній та має фонд у розмірі $24 млрд. У планах фонду – створення, управління та розвиток MyFitnessPal як окремої компанії із її 200+ мільйонами користувачів по всьому світу.

Подробиці

На ринку фітнес-застосунків стає тіснувато від гравців, і Under Armour вирішила не штовхатись. Apple нещодавно анонсувала сервіс Fitness+, інтегрований із Apple Watch. Також є Nike, яка розвиває свої мега-успішні застосунки Nike Training Club та Nike Run Club. І компанія Peloton, яка спеціалізується на віртуальних тренуваннях.

Через те, що ситуація з фітнес-центрами та тренажерними залами залишається невизначеною, ентузіасти намагаються знайти будь-які можливості для тренувань, одночасно зберігаючи соціальну дистанцію. Застосунки – найкращий варіант: вони допомагають створити програму тренувань, відстежувати прогресс та виключити контакти з іншими людьми.

Їхня популярність зростає, що на висококонкурентному ринку означає постійні витрати коштів на залучення користувачів. Under Armour, доки могла, витрачала, навіть під час зниження доходів від самих застосунків. Але зараз, в період падіння продажів, компанія не може дозволити собі такі витрати.

Платформу MyFitnessPal компанія Under Armour придбала у 2015 році за $475 млн з метою розширення онлайн-присутності та підвищення продажів. Того ж року компанія додала у своє цифрове портфоліо соціальний сервіс Enfomondo вартістю $85 млн. У 2017 році компанія звільнила близько двадцяти співробітників вказаних сервісів в рамках кампанії по зниженню витрат. У портфоліо Under Armour у 2021 році залишиться лише платформа MapMyFitness, яку було придбано 2013 року за $150 млн.

Для Under Armour продаж активів – частина плану з фокусування на ключових видах діяльності, що нагально в світі 14%-ого падіння продажів у другому кварталі 2020 року. Вже у третьому кварталі компанія змогла виправити ситуацію, але загальний стан справ, враховуючи локдауни та порушення ланцюгів постачання, не особливо оптимістичний.

Джерело