В рамках розвитку діджитал-напрямку, корпорація Nike запартнерилась зі Strava, щоб бути ближчими до спортивної спільноти.

З початку червня учасники Nike Run Club та Nike Training Club отримають доступ до функціоналу соцмережі для бігунів Strava та її 750+ тисяч клубів (онлайн-спільнот) по всьому світу.

Атлети* зможуть ділитись своїми результатами, відстежувати прогрес, створювати конкурси (кидати виклики) та спілкуватись із однодумцями по всьому світу.

Nike пізніше створить власний брендований Клуб на платформі Strava, де будуть розміщуватись виклики, за виконання яких можна отримати нагороди, а також публікуватиметься унікальний контент від провідних світових спортсменів-амбасадорів Nike.

Джерело

* не можемо пройти повз уточнення, яке постійно наводить Nike у всій свої комунікації, уточнюючи, що для компанії атлетом є той, в кого є тіло.