34% любителів спорту в віці від 18 до 24 років надають перевагу перегляду основних та визначних моментів ігор, і не хочуть витрачати час на всю гру. Натомість всі інші вікові групи радше дивитимуться гру повністю. Такі висновки містяться у аналітичному звіті Sports Whitepaper 2023 від дослідницької агенції YouGov.

Інші висновки з дослідження:

  • 30% опитаних у віці 18-24 надають перевагу перегляду ігор наживо;
  • 25% однаково зацікавлені у перегляді спортивних ігор повністю та лише основних моментів;
  • Всі інші вікові категорії, крім 18-24, схильні дивитись гру повністю;
  • Перегляд телетрансляції спортивної події наживо – основний канал споживання контенту 38% опитаних;
  • Друге місці за споживанням спортивного контенту поділили соціальні медіа та огляди й підсумки у друкованих онлайн-ЗМІ – по 14%.

Що це дає?

Спортивні компанії продовжують активно розширювати цифрові можливості для глядачів та поціновувачів.

Гарним прикладом цього тренду є Жіноча національна баскетбольна асоціація (WNBA), яка обрала фокусом найближчого часу молодіжну аудиторію.

Для цього організатори роблять ставку на збільшення частки саме короткого відео-контенту – як на платформах, так і у власному застосунку.