Компанія, що створила фітнес-трекер у формі кільця, повідомила дві новини: про продаж мільйона товарів та про залучення нового раунду інвестицій за ринкової оцінки у $2,55 мільярди.

Нові кошти будуть використані на дослідження та розробку (R&D), продукт та наукові інновації, а також – на персоналізований та керований контент. Серед інвесторів – Lifeline Ventures, Forerunner Ventures та MSD Capital.

Станом на березень 2021 року компанія продала 500000 своїх гаджетів, хоча вже мала контракт із NBA, яка стежила за допомогою цих кілець за станом здоров’я гравців під час пандемії COVID-19. Кількість інвестицій складала $148,3 мільйони.

Все змінилось у жовтні того ж року, із появою на ринку третього покоління кілець та презентації місячної підписки на контент вартістю $5,99. В компанії повідомили, що кілкість проданих кілець третього покоління перевищує сумарні продажі попередніх двох поколінь. Також оновлення пропозиції призвело до зростання популярності мобільного застосунку.