Ерік Фалардо, партнер консалтингової компанії McKinsey у Монреалі, написав ессе щодо майбутнього фітнесу, яким його бачать бізнес-консультанти

Пандемія стала чимось на кшталт рушійного механізму для фітнесу. Вона дала змогу окремим людям та компаніям порозмислити над відповідями на безліч тем: від питання, що може покращити тренування, до роздумів щодо того, як жити кращим, більш щасливим та здоровим життям. Враховуючи те, що тренажерні зали та студії по всьому світу були змушені тимчасово закрити двері, обмежити розклад або змінити формат роботи, це переосмислення відбувалось усюди – на вулицях, вдома та навіть на роботі.

Люди завжди хочуть жити більш здоровим життям, аніж вони живуть зараз. Більшість часу тиск з боку повсякденності та звичайний брак дисципліни цим амбіціям заважають. Для декого пандемія частково зняла ці перепони: безліч досліджень доводять, що люди під час локдаунів взагалі стали тренуватись більше.

Ця інформація надихає всіх, хто допомагає людям рухатись. В першу чергу, вона надихає власників та команди залів та студій, однак не лише. Є також і розробники мобільних застосунків, виробники одягу та аксесуарів, оздоровчі компанії та багато інших, хто залучений до спортивного бізнесу.

Насправді, цей перелік свідчить про великі зміни. Думаю, цілком справедливим буде сказати, що фітнес ще десять років тому був дуже недооціненним сегментом споживчого ринку. Стан справ був простий та негнучкий: Хочеш більше рухатись? Ось тобі тренажерний зал, підійми задницю та роби щось!

Продукт погано узгоджувався з реальними потребами великого відсотка користувачів, тож більшість розчаровувались після кількох днів чи тижнів намагань вести активний спосіб життя чи сформувати нову звичку. Результатами вважались самі по собі здоров’я та рух, а не якісна пропозиція.

Це змінилось за останні десять років чи близько того. З’явились такі потрібні інновації, нововведення у дизайні та акцент на клієнтоорієнтованість. Надавачі послуг та виробники товарів змусили себе замислитись над тим, як вони можуть допомогти людям рухатись. Пандемія підживила ці роздуми грошима та попитом.

Ми цілеспрямовано йдемо до майбутнього, в якому щоденна рутина буде гібридною та урізноманітиться за рахунок високоякісних та захопливих фітнес-можливостей. Можна піти до тренажерної зали. Можна долучитись до десятків пропозицій тренувань з дому. Ба більше, фітнес вже протоптав стежку до офісів, в яких співробітників заохочують відвідувати декілька тренувань на тиждень, щоб мати сили та натхнення для виконання робочих обов’язків.

Користувачам подобаються такі можливості. Адже люди не повертаються постійно до одного й того ж ресторану, навіть улюбленого – їм подобається відвідувати нові місця, міксуючи відчуття. Такий же стан справ і с фітнесом, зібраним з великої кількості речей, які подобаються людям. І кожна з таких речей має на мети перемогти інерцію, яка притаманна тим, хто хоче почати тренуватись або не втратити бажання продовжувати.

Чому взагалі користувачі мають займатись фітнесом в одному й тому ж самому місці? І поки окремі надавачі фітнес-послуг стверджують, що саме їхне рішення захопить більшість ринку, я вважаю більш важливим питання, яке їм варто поставити собі: Якою є моя роль у повсякденному житті людини, і як мені найкраще цю роль грати? Для прикладу давайте візьмемо тренажерні зали. Так, вони мають простір та спорядження для занять, однак це вже не є унікальною перевагою відносно гантелей, вільних ваг та килимків для йоги, що є в помешканнях. Більш значною перевагою може стати перетворення тренажерних залів на «третє місце», яке не є ані домом, ані офісом.

Якщо кав’ярні можуть бути третім місцем, то чому б тренажерним залам не стати місцем, де людина створить «подію усього дня». Десятиріччями зали продавали цю ідею. Зосередившись на цьому досвіді користувача, вони можуть стати наріжним каменем усього ринку, на якому є тренування вдома та просто неба, мобільні застосунки, трекери активності, безліч натільної техніки та ще багато чого.

70% дотичних до фітнесу опитаних заявили, що за час пандемії скучили за залами так само, як за родиною та друзями

Ерік Фалардо, партнер консалтингової компанії McKinsey

Я впевнений, що кожна компанія-гравець ринку має зосередитись на тому, що в неї виходить краще за інших, та отримувати свою частину коштів з ринку, загальна кількість яких зростатиме по мірі збільшення кількості цікавих та інноваційних пропозицій. Всі ці компанії мають спільну мету: допомагати людям більше рухатись та бути здоровішими. Так, конкуренції не уникнути, однак варто пам’ятати про загальний посил, що його всі ці компанії надсилають людям, які бажають жити активнішим та здоровішим життям.