Що сталось? Пандемія коронавірусу та викликані нею локдауни по всьому світі змусили багатьох тренуватись на вулицях. Локдауни закінчились, пандемія вщухла – однак багато хто не бажає повертатись до приміщень. На цю тенденцію звернуло увагу видання Fitt Insider.

Подробиці: Низка останніх угод свідчить про перспективність цього напрямку та наявність попиту:

  • Компанія BeaverFit, яка розробляє, створює та постачає  спортивне обладнання та тренажери для функціональних тренувань на свіжому повітрі стала партнером глобального виробника Eleiko;
  • Бутикові студії Barry’s та SoulCycle надихнулись успіхами, яких було досягнуто під час пандемії та створили окремі формати тренувань на свіжому повітрі;
  • Компанія тренувань просто неба Camp Gladiator планує у 2022 році вийти на ринки трьох нових міст США;
  • Засновник TRX Training Ренді Хетрік створив OutFit – сервіс, який допомагає привезти мобільне обладнання та тренажери для TRX тренувань до будь-якого парку чи двору;
  • GYMGUYZ, франчайзингова мережа персонального тренінгу, відкрита у 150 локаціях по всім США та виходить у корпоративний сегмент.

Чому це важливо? По всьому світу спостерігають два тренди: зростання кількості людей, що починають тренуватись, та потреба у спілкуванні – з тренером, між учасниками, з оточуючими. І саме спільні заняття спортом, вулична та невибаглива до оточення активність є тим, що може всіх цих людей об’єднати. Звичайно, і розвинути цей ринок.