Компанія Monterosa, яка допомагає спортивним структурам залучати фанатів за допомоги технологічного рішення, отримала інвестиції в розмірі $4,5 мільйонів. Серед учасників раунду – колишній керівник британської Прем’єр-ліги Річард Скудамор та колишній бос телеканалу Sky Джеремі Дарроч.

Компанія повідомила, що лондонський стартап використає залучені кошти на «пришвидшення розробки платформи залучення у реальному часі (real-time engagement, RTE)», а також на вихід на нові ринки.

Рішення від Monterosa – платформа Interaction Cloud – дозволяє організаторам, власникам прав на трансляції та медіа швидко розгорнути повний комплект можливостей для залучення фанатів на будь-яких їхніх цифрових платформах: і елементи гейміфікації, і інтерактивне відео, і візуалізація даних щодо атлетів та перебігу змагань.

«По мірі того, як різноманітні гравці обирають орієнтовану на користувача бізнес-модель, їхня потреба у залученні, утриманні та конвертації аудиторії зростає, – каже Том Макдоннелл, генеральний директор Monterosa. – Побудова цих прямих стосунків має надихати користувачів проводити час з ними та цінувати цінність, на яку вони обмінюють особисті дані та інсайти».