Фітнес-компанія Peloton, яку останнім часом переслідують проблеми, знов зазнала невдачі, знизивши прогноз прибутків від продажу власного спортивного одягу в 2022 податковому році з $200 мільйонів до $150.

Попередній податковий рік Peloton, який закінчився 30 червня 2021 року, був більш вдалим: прибутки напрямку продажу одягу майже подвоїлись, сягнувши $107 мільйонів. Після реалізації товарів інших виробників, створених у партнерстві, у вересні минулого року вирішила створити власну лінію одягу, Peloton Apparel.

Проблемами в компанії називають порушення ланцюга поставок та інші «макро-фактори» – саме вони погіршують прогнози.

Як відомо, це – не єдині проблеми Peloton: Патентне управління США відмовило у реєстрації двох ключових для компанії патентів, пояснивши це неунікальними технологіями, що використовувались. Крім того, триває судова тяганина між Peloton та їхніми конкурентами, компанією Echelon – наразі невідомо, на чию користь буде рішення суду.