Як мінімум, одна глобальна компанія розглядає метасвіт, про який багато розмов останнім часом: Nike серйозно планує продавати брендові кросівки, одяг на аксесуари у віртуальному середовищі. Для цього вона подала заявку на торговельну марку – логотип «свуш» та слоган «Just Do It» – для «віртуальних товарів які можна завантажувати, зокрема, створеного за допомоги комп’ютерних програм взуття, одягу, головних уборів, окулярів, сумок… для використання онлайн та у віртуальних світах».

Така торговельна марка створить фундамент для існування брендових товарів Nike у метасвіті та інших цифрових середовищах. Варто зазначити, що виробник давно цікавиться технологічними можливостями розвитку бренду та ризиками для торговельної марки, що несуть віртуальні світи – ще до того, як Facebook перейменувався у Meta.

У травні 2019 року Nike почав партнерство з Fortnite, домовившись про носіння деякими персонажами брендових светрів. У грудні того ж року компанія отримала патент на CryptoKicks – технологію, що поєднує фізичні кросівки з NFT для підтвердження власності. Також патент включав технологію поєднання двох існуючих дизайнів кросівок у новий, третій.