Компанія Peloton планує активно позбавлятись іміджу виключно sporttech компанії. Після років партнерства з брендами Nike, Adidas та Lululemon, в компанії запускають власну лінію спортивного одягу під зовсім не зарозумілою назвою Peloton Apparel.

Peloton потроху продавав брендований одяг в лімітованих колекціях через свій онлайн-магазин починаючи з 2014 року, але нова колекція стане найамбіційнішою ставкою за багато років існування компанії. До того генеральний директор компанії, Джон Фолі, заявляв, що за один квартал Peloton продає близько 600 000 одиниць одягу.

Продаватимуть чоловічий, жіночий та гендерно-нейтральний одяг вартістю від $15 до $118. Керувати напрямком буде Джілл Фолі, дружина директора. Вона протягом доволі тривалого часу активно розвиває лобіює більшу залученість компанії у цей напрямок. У 2020 році вона казала, що Peloton варто «більше інвестувати» у одяг, оскільки він «продається як гарячі пиріжки».