Розквіт домашнього фітнесу став «зоряним часом» для гребних тренажерів. У квітні стартап Ergatta залучив $30 мільйонів, пізніше CityRow оголосив про $12-мільйонний раунд. Тепер і компанія Aviron повідомила про закриття раунду на $4,5 мільйони. Серед учасників діючи інвестори – фонди Samsung Next, Formic Ventures, GFC та Y Combinator.

Компанія показала гарну динаміку, більше частину часу пандемії працюючи над зміною моделі – з постачання тренажерів спортивним закладам на підключений домашній фітнес. Це виявилось дуже своєчасним рішенням, оскільки все більше користувачів розглядають греблю в якості альтернативи велосипедним тренуванням, яка до того ж менш небезпечна для колін, ніж біг. На хвилі цього інтересу компанія вирішила додатково вирізнитись за рахунок гейміфікації користувацького досвіду.

«Ми дуже багато уваги приділили гейміфікації, – розповів засновник та генеральний директор компанії Енді Хонг. – І це найбільша різниця між нами та Peloton чи Hydro. Вони у більшості орієнтовані на тренування з інструкторами, в той час як ми зосередились на активних та цілком мальованих іграх, в яких потрібно цілити в жуків чи тікати від зомбі».

Ставка компанії працює, завдяки чому вони зростає: з 10 до 25 співробітників за декілька місяців. Більше половини з них займаються саме створенням ігор.