Стартап Obe Fitness описує свою унікальність на перевантаженому ринку словом «entertrainment», яке складається зі слів entertainment (розвага) та train (тренуватись). Ідея полягає у тому, що у сервісі «зустрічаються розваги та фітнес. Талант є ключом до цього, – розповідає Ешлі Міллз, співзасновниця стартапу. – Не завжди вдається знайти людину, чий талант дозволив би їй провести чудове тренування, але ті, хто в нас, мають власний Х-фактор. Вони можуть проникнути крізь екран і змусити вас працювати вдома».

Компанія збирає популярних у соцсервісах особистостей, інфлюенсерів, та записує тренування з ними, якими ділиться із підписниками. Модель зацікавила інвесторів, і вони вклали в компанію $15 мільйонів в рамках Раунду А.

«Кошти потрібні для збільшення команди та перевірки декоількох наріжних бізнес-гіпотез, – каже Марк Муллет, другий співзасновник компанії. – У поточному кліматі, коли майже всі тренуються вдома, вам справді потрібні ресурси для зростання. Тож потрібні кошти, щоб залучити максимальну кількість клієнтів».

Серед інвесторів, які підтримують стартап – Samsung, який пропонує платформу Obe на своїх смарт-телевізорах. Також сервіс доступний користувачам iOS та Android, а також власника низки телевізійних підписок. Компанію було засновано у 2018 році. Не розкриваючи цифр, засновники кажуть, що за останній рік вони вчетверо збільшили базу клієнтів. Які, до речі сплачують $27 за місяць (при $10/місяць у Apple Fitness+ та $13 у Peloton).