Сервіс Spotify подвоїв рекламний прибуток відносно показника минулого року за рахунок інвестицій в спортивний контент. 15-річна компанія повідомила, що заробила $2,75 мільярди за другий квартал 2021 року, база підписки зросла на 20%, а кількість активних користувачів, яким демонструвалась реклама, збільшилась на 24%.

Рекламні прибутки склали $324,4 мільйони – на 110% більше показника минулого року. Продажі реклами за квартал зросли на 28%, повідомляють ЗМІ.

Причина продовження зростання – фокус на спортивному контенті, в який Spotify активно інвестує останнім часом. У березні компанія придбала подкаст Locker Room та її творця – студію Betty Labs. У лютому 2020 року не пожалкував $196 мільйонів за проект The Ringer та його 30+ подкастів про спорт та культуру. В серпні минулого року разом з Riot Games компанія створила цілий хаб для подкастів про кіберспорт – League of Legends.