Платформа-продавець та виробник власних кросівок, вуличного та спортивного одягу GOAT, яка все ще лишається стартапом, повідомила про новий інвестиційний Раунд F, в рамках якого залучила $195 мільйонів. Її ринкова вартість тепер складає $3,7 мільярди.

Компанія з хірургічною точністю визначила нішу на модному ринку, яку ще не зайняли гіганти типу Amazon, та цілеспрямовано розвивала популярність вуличного одягу та своїх кросівок серед широкої аудиторію. На всю цю діяльність компанія залучила досить скромні $500 мільйонів.

Новий раунд інвестицій подвоїв ринкову оцінку GOAT, яка складала $1,8 мільярдів рік тому, після Раунду Е. Як і інші онлайн-маркетплейси, компанія збільшила базу продавців та покупців за час пандемії та локдаунів, досягнувши 100% приросту рік до року у продажах кросівок, та 500% – у продажу одягу. На платформі працюють близько 600 тисяч продавців та 30 мільйонів зареєстрованих членів. Компанія стверджує, що валовий обіг продажів на її платформі склав $2 мільярди.