У 2019 році найбільш титулована американська легкоатлетка Еллісон Фелікс закінчила партнерство з компанією Nike. Після цього декілька років вона не мала спонсора, а під час локдауну взагалі вирішила піти неторним шляхом – створила власний взуттєвий бренд. Назвала його Saysh та повідомила, що це – лайфстайл компанія для жінок.

На сайті компанії вже можна передзамовити кросівки Saysh One, а за $150 одержати не лише кросівки, а й участь у клубі Saysh Collective – цифрова спільнота, в якій можна дізнаватись про продукти, знайомитись з іншими любителями Saysh, а також спілкуватись із Еллісон та іншими творцями та амбасадорами бренду.

Компанія, президентом якої є сама Еллісон, а генеральним директором її брат, Уес, доволі швидко зібрала $3 мільйони інвестицій на запуск виробництва та початок роботи.