Компанія Toca Football в цьому році святкуватиме дев’ятий день народження, до якого вона підійшла із 14 спортивними центрами в США в управлінні. Вони створені для тренувань футболістів будь-якого рівня.

В рамках Раунду Е компанія залучила $40 мільйонів, які підуть на подвоєння кількості об’єктів в управлінні, а також на експансію до Великобританії. На острові буде відкрито нову локацію, яку генеральний директор Йоші Маруйама називає «тематичним парком для харчування та тренувань».

До нього варто прислухатись, оскільки до того, як очолити Toca, він шість років відповідав на глобальному рівні за парки та локації розваг компанії Dreamworks. До цього Й. Маруйама 14 років був старшим віце-президентом Universal Parks & Resorts. Після цього його запросив у заснований ним стартап американський футболіст Едді Льюїс. Точніше, він попрохав Маруйаму очолити півот (зміну діяльності) компанії з продажу машин для подачі м’ячів на сервісний бізнес, яким зараз займається Toca.

Варто відмітити, що нова бізнес-модель виглядає більш перспективною, враховуючи зростаючу популярність традиційного футболу в США. Згідно статистичних даних, інтерес до університетського футбольного чемпіонату 2018-2019 років побив усі попередні рекорди, а по всій країні футболом замається понад 850 000 осіб.

Однак діти, хоч і є одним з основних сегментів цільової аудиторії, не є єдиними, для кого працює стартап. За словами генерального директора, існує ціла низка бажаючих приходити до центрів. Вранці у центрах проходять тренування дітей до шести років – введення у футбол; вдень основна послуга – персональні тренування з найнятими тренерами; ввечері у всіх центрах проходять матчі внутрішніх ліг та чемпіонатів для дітей і для дорослих.

Самі центри, до речі, немаленькі. Серед останніх будівель компанії є одна в Нейпервіллі, біля Чікаго, у штаті Іллінойс. На території критого комплексу на 9 000 квадратні метри – чотири повнорозмірні футбольні поля, а також чимало невеликих локацій для персональних тренувань.

Зовсім не дивно, що в ідею вірять інвестори. Останній раунд на $40 мільйонів стартап зібрав від діючих інвесторів, які раніше вже вклали у компанію $75 млн. Кошти підуть на експансію в Азію, де Китай на рівні уряду планує стати світовою футбольною суперсилою до 2050 року.