Компанія Lululemon починає пороху повертати собі лідерські позиції на ринку продажу спортивного одягу, аксесуарів та пристроїв для занять спортом, а також планує експансію на ринок високотехнологічних рішень.

По-перше, компанія відзвітувала про 88% зростання прибутку у першому кварталі 2021 року – до $1,8 мільярдів.

По-друге, після торічного придбання стартапу Mirror, рітейлер Lululemon почав активно реєструвати численні технологічні патенти для нових продуктів для здорового способу життя. Ці патенти описують визначення емоційного стану користувача, запис спортивної активності та надання рекомендацій щодо покращення ментального та фізичного здоров’я. Таким чином компанія бажає повноцінно супроводжувати клієнта протягом усього життєвого циклу.

Ця стратегія може спрацювати. За результатами одного з останніх досліджень, 7 з 10 американців-мілленіалів під час пандемії задумались про своє здоров’я. За свого боку, венчурні інвестори за перший квартал поточного року надали стартапам галузі здорового образу життя, здоров’я та фітнесу понад $4,2 мільярди. Серед усіх компаній окремою увагою користуються засоби для віддаленого моніторингу стану здоров’я, які дають можливість відстежувати стан пацієнта.Створення фізичного пристрою на базі Mirror може створити для Lululemon новий ринок та нову екосистему. Програмне забезпечення та гаджет створюють один одному додаткову цінність. Цей шлях зараз торує Amazon та пристрої родини Echo, однак на ринку ще дуже багато місця.