До початку та протягом всесвітньої пандемії компанія Under Armor важко виживала, мала погані прибутки та постійно підписувала угоди, які не приносили прибутків.

Перший квартал 2021 року показав зовсім іншу компанію. Продажі виросли на 35% рік від року, дохід склав $1,26 мільярди. 69% всіх продажів відбулось в онлайн-сегменті.

Чистий прибуток у розмірі $77,8 мільйонів дозволяє як поганий сон забути 2020 рік. Перший квартал року приніс збитки у розмірі $590 мільйонів, продажі впали на 23% через закриття магазинів. Викликані пандемією звільнення та реструктуризації позбавили компанію ще $473 мільйонів за рік.

Компанії довелось зі штрафами розривати спонсорські контракти та виходити з угод. Було припинене спонсорство Національної футбольної ліги США, яке коштувало компанії від $10 до $15 мільйонів на рік. Однак зуміла зберегти угоду з Томом Бреді, а також Стефом Каррі та Брюсом Харпером.

15-тирічна угода з Каліфорнійським університетом вартістю $280 мільйонів була розірвана, як і 10-тирічна угода з Університетом Цинцинатті. Додатково довелось виплатити штраф у $9 мільйонів Комісії з цінних паперів та фондового ринку за введення в оману інвесторів.

Раніше Under Armor розглядалась як конкурент Adidas та Nike. Однак поки до повернення статусу довго: Adidas у першому кварталі поточного року отримав дохід в $6 мільярдів, Nike – $10,4 мільярди.