Компанія Roblox розповсюдила перший звіт про прибутковість в якості публічної компанії, і він гарний. Платформа заробила $387 мільйонів за перший квартал 2021 року – на 147% більше у порівнянні з показниками минулого року.

Кількість щоденних користувачів цієї неймовірно популярної гри виросла на 79% та склала 42,1 мільйони. Кількість щоденних користувачів віком від 13 років зросла на 111%, а база користувачів за межами США та Канади збільшилась на 87%.

Roblox сповна насолодився плодами пандемії, оскільки гравці мають багато часу для занурення в гру, і в компанії цей шанс не втратили. Цей час був насичений подіями для компанії. Спочатку року, у січні, вона залучила $520 мільйонів при оцінці в $29,5 мільярдів. У березні вийшла на біржу через пряме публічне розміщення та отримала оцінку в $41,9 мільярдів. Просто зараз, у травні, стане відомо, чи Roblox є грою чи застосунком – в рамках суду між Apple та Epic Games. Це може вплинути на її заробіток – орієнтовно, в сторону збільшення.

У 2020 році компанія заробила $923,9 мільйони чистими, що на 82% більше показника попереднього року. Судячи з цифр за перший квартал 2021 року, цей показник буде подолано у цьому році.