Вкотре компанія, яка створила Call of Duty, World of Warcraft, Hearthstone та Candy Crush, у першому кварталі 2021 року збільшила чистий прибуток на 27% – отримала $2,28 мільярди. Окремої згадки заслуговує приріст внутрішньоігрових транзакцій на 60%.

Activision Blizzard розробила та впроваджує багатогранну стратегію залучення гравців, розробників та фанатів у ігровий процес та кіберспорт. І вона приносить свою плоди:

  • Щомісячна кількість активних гравців у Call of Duty зросла на 40% рік від року, втричі збільшившись з 2019 року і склавши 150 мільйонів у І кв. Більшість нових гравців додалась через появу режиму free-to-play та новим опціям,
  • Складова Blizzard у прибутку компанії виросла на 7% через зростання «World of Warcraft: Shadowlands». Ігри Blizzard мають понад 27 мільйонів щомісячних активних гравців,
  • Частка King, яка розробляє Candy Crush та має на місяць 258 мільйонів користувачів по всьому світу, показала 22% зростання кількості користувачів та 70% – прибутку.

Незважаючи на ситуацію, компанія звільнила 190 співробітників у першому кварталі 2021 року.