Стримінговий сервіс Netflix давно намагається вийти на ринок комп’ютерних ігор, але лише на рівні чуток. Тепер засновник та генеральний директор Рід Гастингс повідомив, що компанія шукає керівника цього напрямку діяльності.

Питання розширення аудиторії для Netflix є нагальним, оскільки у квітні акції компанії впали на 11% після повідомлення про зростання абонентської бази лише(!) на 3,98 мільйони осіб проти 6,2 запланованих. Компанія після цього стала поглядати на 2,7 мільярди геймерів по всьому світу.

«Немає сумнівів, що ігри лишатимуться важливою формою розваг та наріжним елементом користувацького досвіду, тож ми розвиватимемось у цьому напрямку», – повідомив інвесторів та аналітиків Грег Петерс, директор з продукту.

За інформацією американських ЗМІ, Netflix планує залучити когось з ветеранів індустрії для нової роботи. Ті ж видання повідомили о планах компанії пропонувати користувачам набір аркадних ігор, а також – про те, що в іграх не буде ніякої реклами.