Незважаючи на повільне, але повернення до відносної нормальності, лишається нагальним питання, як виглядатиме повсякденне життя у епоху нової нормальності. Дуже нагальним це питання є для галузі фітнесу. Потроху відкриваються тренажерні зали і поки не до кінця зрозуміло, як це вплине на космічне зростання домашнього фітнесу періоду локдаунів.

Поки стовідсоткової відповіді немає, інвестори вірять у перспективи галузі. Зокрема, ми розповідали про їхню віру в Peloton, Mirror та Tonal. Останнім доказом такої віри став інвестиційний раунд на $30 мільйонів для нью-йоркської компанії Ergatta. У липні минулого року компанія вже залучила $5 мільйонів. Всі $35 мільйонів використовуються на створення нового контенту для платформи, розвиток продажів та розробку й впровадження соціальних функцій для сервісу.

Основним продуктом компанії є гребний тренажер вартістю $2200. Створений з вишневої деревини, пристрій має більш приємний вигляд, ніж більшість аналогів. Це дуже подобається клієнтам, які не хочуть бачити вдома індустріальну залізяку. На додаток до тренажеру компанія пропонує цікавий контент та різноманітні опції для гейміфікації тренувального контенту та занять. Створена компанією платформа дозволяє користувачу створювати повноцінні персоніфіковані програми, заробляти бали, виконуючи ігрові завдання, та змагатись із іншими гравцями.