Японський інвестиційний холдинг SoftBank планує інвестувати більше $100 мільйонів у стартап для домашнього фітнесу Tempo. Лінійка технологічних засобів для тренувань, розроблених компанією, коштує від $2500 до $4000. Кожен тренажер має у складі гирі, штанги та touchscreen дисплей, на якому можна дивитись тренувальні вправи та онлайн-тренування за підписку вартістю $39 на місяць.

Ця угода вчергове демонструє зростаючу зацікавленість у галузі домашнього фітнесу, розвиток якої пришвидшила пандемія. Інвестиції дозволять Tempo конкурувати із компаніями Tonal, Mirror та Peloton на ринку, який оцінюється в $16,4 мільярди.

На минулому тижні Tonal залучила $250 мільйонів в рамках нового інвестиційного раунду, що дало оцінку компанії в $1,6 мільярди. Mirror, яку нещодавно придбала компанія Lululemon, за 2020 рік заробила $170 мільйонів, прибуток у поточному році прогнозується на рівні $275 мільйонів.

Тим часом, компанія Peloton повідомила про свій перший квартал із понад мільярдним прибутком, після зростання продажів на 128% протягом податкового ІІ кварталу 2021 року. Компанія сподівається заробити $4 мільярди протягом 2021 фінансового року.

Точна оцінка компанії Tempo після цього інвестиційного раунду не розголошується, однак прогнозна вартість складає близько $1 мільярда. За результатами попереднього раунду оцінка склала $250 мільйонів.