Відеоігри зробили черговий крок на шляху до програми Олімпійських ігор. Днями Міжнародний Олімпійський Комітет оголосив про плани проведення низки віртуальних кіберспортивних заходів напередодні Токійських Ігор.

Olympic Virtual Series триватимуть з 13 травня по 23 червня і включатимуть заходи в наступних видах спорту: бейсбол, перегони на мотоциклах та велосипедах, веслування та вітрильний спорт. Це буде перша ліцензована Олімпійська кіберспортивна подія, однак поки – не частина самої Олімпіади. Правила участі будуть оголошені згодом.

Серед «майданчиків», на яких відбуватимуться події Olympic Virtual Series – гра Powerful Pro Baseball від Konami Holdings та симулятор перегонів Gran Turizmo від Sony, у велоперегонах буде задіяний стартап Zwift – конкурент Peloton із ринковою вартістю понад $1 мільярд. Віртуальні змагання із веслування та вітрильного спорту також матимуть поки неоголошені віртуальну форму, плануються «масові онлайн перегони», до яких учасники можуть долучитись з дому або тренувального залу.

Учасники ринку кіберспортивних змагань вже давно натякали МОК на масову популярність кіберігор, нагадує Bloomberg. Ще навіть до початку пандемії голова Комітету Томас Бах заявляв, що одного дня кіберспорт може стати олімпійським видом.

Офіційне визнання кіберспорту вже відбулось в рамках Азійських ігор – починаючи з 2022, зі змагань у Ганчжоу. Це –  нові реалії для великого ринку, який, згідно досліджень компанії Newzoo, у поточному році сягне відмітки в $1 мільярд.

Доля самої Олімпіади, вже писали ми, поки під питанням. За три місяці до початку, паралельно з естафетою Олімпійського вогню світом, обговорюється можливість переносу, оскільки у Японії знов збільшується кількість інфікованих коронавірусом. Організатори вже вирішили не запрошувати зарубіжних глядачів, рішення щодо власних глядачів поки не прийнято.