Hiro Capital поступово зарекомендував себе як інвестор в області, відомій як «цифровий спорт» або скорочено DSports. Тепер він очолює раунд фінансування в розмірі $2,3 млн в PlayerData. Хоча патрон може здатися маленьким, область, в яку він входить, велика і продовжує зростати. Також в раунд інвестує сер Террі Ліхі, який раніше очолював Tesco, найбільшого британського рітейлера, повідомляє TechRrunch.

В Единбурзі (Великобританія) PlayerData використовує технології та програмне забезпечення для відстеження, щоб дати масовим і професійним спортивним командам відгуки про їхні тренування. Це може, наприклад, дозволити тренерам відтворювати ключові моменти гри, навіть моделювати різні результати в залежності від розташування гравців.

Це четверта інвестиція Hiro Capital в DSports і «підключений фітнес», яка об’єднує Zwift, FitXR і NURVV. Hiro також інвестував у вісім ігрових стартапів в Великобританії, США і Європі.

PlayerData повідомляє, що він зафіксував понад 10 000 командних сесій по футболу і регбі в Великобританії і зареєстрував понад 50 мільйонів метрів гри. У ньому також говориться, що він має сильні мережеві ефекти. Кожен раз, коли нова команда зустрічає команду, яка використовує платформу Playerdata, вона створює ще п’ять клубів в якості користувачів.

Рой Хотрабхванон – співзасновник і генеральний директор PlayerData, в минулому – лучник міжнародного рівня. До нього приєднався Хайден Болл, співзасновник і технічний директор, експерт по вбудованому ПЗ і хмарній інфраструктурі.

У своїй заяві Р. Хотрабхванон сказав: «Наша місія полягає в тому, щоб надати клубам докладні дані і аналітичну інформацію з командних видів спорту, допомогти їм прискорити процес створення ігор, підвищити продуктивність гравців і уникнути травм. Наша кінцева мета – впровадити передові ідеї від новаторських пристроїв, які можуть застосовуватися до будь-якій команді в будь-якої дисципліни на будь-якому рівні».

The PlayerData news forms є частиною більш широкого зростання цифрового спорту, який включає такі проривні імена, як Peloton, Tonal, Mirror і портфельні інвестиції Хіро, Zwift. У зв’язку з тим, що пандемія робить акцент як на домашніх тренуваннях, так і на загальному здоров’я, захоплення цифровим вимірюванням продуктивності тепер все сильніше поширюється на сектор.

У бесіді з TechCrunch Фріман додав: «Ми думаємо, що є близько 3 мільйонів команд, які є потенційними клієнтами PlayerData. Очевидно, що кількість учасників величезна, і їм потрібно отримати лише невелику частину цього ринку, щоб мати дуже, дуже великий бізнес. Зрештою, всі тренуються, навіть якщо ви просто йдете на прогулянку, тому цільовий ринок величезний. Вони почали з бігу, але їх технології можуть бути застосовні до цілого ряду інших видів спорту».