Компанія Tonal, яка створює розумні тренажери для домашнього вжитку, повідомила, що завдяки партнерству із Nordstrom більш ніж втричі збільшує кількість фізичних локацій, в яких продаватиме свою продукцію.

З березня торговельні точки Tonal, розміром в п’ять квадратних метрів, будуть відкриті одразу у 40 магазинах рітейлера, що доведе загальну кількість місць до 60 штук. Потенційні покупці можуть відвідати магазини або попередньо забронювати візит та придбати тренажер.

Tonal – це виробник настінних пристроїв, які мають електричну систему навантажень та емулюють традиційні тренажери. У компанії до березня було лише 16 точок продажів та плани відкриття ще чотирьох протягом поточного року.

Досягнута партнерська домовленість із Nordstrom – це унікальна подія для ринку домашніх тренажерів. Наприклад, головний конкурент – компанія Peloton – продає свої велотренажери та бігові дорожки в США Канаді, Німеччині та Сполученому Королівстві, однак не має партнеру з галузі традиційних продажів спортивного одягу та інвентарю.

Розвиток торгівельної мережі Tonal співпав у часі із різким зростанням попиту на домашні тренування під час пандемії. За рік, з грудня 2019 по грудень 2020 року, продажи виросли на 800%, що, звичайно, призвело до затримок у постачанні на 10-12 тижнів. Саме на таку ж проблему натрапив і Peloton, в якого затримка склала 6-10 тижнів.