Італійський модний будинок Gucci випустив цифрові кросівки, які можна придбати за ціною $11,99 у спеціальному додатку або за $8,99 у додатку Wanna. Саме у колоборації з цією білоруською технологічною компанією Gucci й випустив кросівки, пише Business of Fashion

Компанія Wanna спеціалізується на використанні доповненої реальності (AR) для створення 3D-моделей для цифрової фурнітури кросівок та годинників. Наразі технологію програми використовували Reebok, Farfetch, Puma та Snapchat, щоб перевірити, як споживачі взаємодіють з віртуальними пропозиціями, і, можливо, що важливіше, фотографуючи себе з новими продуктами з використанням доповненої реальності.

Раніше Gucci працював з компанією Wanna, щоб оцифрувати свій каталог кросівок для AR-проб, а також інтегрувати можливості у власному додатку бренду.

Так, Gucci швидко розширив свою присутність у світі віртуального одягу, співпрацюючи з ігровою платформою Roblox, модною грою Drest, 3D-програмою соціальних мереж Zepeto, Sims 4 та Pokemon для створення продуктів та фірмових предметів аватар.

Тому, хоча кросівки й можна придбати через додаток Gucci, їх можна «носити» в інших віртуальних світах на Roblox та в чаті віртуальної реальності.

Віртуальні кросівки в основному орієнтовані на цифрову аудиторію Gen Z, споживачів, які цікавляться ринком кросівок, але можуть не мати можливості придбати фізичні вироби Gucci. Натомість вони можуть витратити $9 або $11 на взуття для ігор та публікацій у соціальних мережах. І хоча продукти NFT покладаються на єдиний, карбований актив, віртуальні кросівки Gucci необмежені та взаємозамінні для споживачів.

Однак, на відміну від ринку фізичних кросівок, вторинний ринок цифрових продуктів все ще зароджується: перепродаж або дарування товарів в даний час неможливі через Apple. Тобто ті, хто купує цифрові черевики Gucci, не зможуть перевернути їх пізніше на StockX.