Французький стартап moka.care допомагає покращувати психологічне благополуччя працюючих осіб. Від інших подібних сервісів, яких стало багато у ці дні, компанію відрізняє продаж послуг лише працедавцям, які надають доступ до них своїм працівникам. Ця особливість дозволила команді залучити $3 млн інвестицій від низки фондів та окремих інвесторів.

У moka.care впевнені, що компанії недостатньо роблять для співробітників та їхнього психологічного здоров’я. Більшість з них, у кращому випадку, дають номер телефону та кажуть, що за ним можна отримати підтримку. За цими номерами телефонують одиниці.

Саме тому команду обрала кардинально інших підхід. Основна ідея полягає у тому, що кожна людина потребує індивідуального відношення. Інша – у тому, що люди не завжди знають, що саме їм потрібно, коли вони відчувають розгубленість, депресію чи вигоряння. Тож під час першого контакту із moka.care користувач близько 30 хвилин розповідає про себе, що допомагає зрозуміти його потреби.

Після цього можливі три варіанти, розповідають у TechCrunch. Перший – направлення до психоаналітика, коуча чи терапевта. Другий полягає в створенні груп взаємодопомоги довкола тієї чи іншої проблеми, а третій – надання різного типу контенту для занурення у тематику та вивчення себе.

Робітники компаній не сплачують за перший сеанс, він входить до пакету, який купує компанія. Оплату подальших консультацій робить працівник.

Наразі компанія вже має 30 клієнтів, в яких сумарно – декілька тисяч співробітників. Співпрацюють з moka.care близько 50 спеціалістів.