Мало які технологічні сектори отримали більше від подій у 2020 року як домашній фітнес. Інтерес до нього був високим через закриття фітнес-центрів. Несподівано домашні тренування перестали бути розкішшю.

Для стартапа Aviron, який підтримує інвестиціями Y Combinator, це був ідеальний час для зміни моделі. На початку своєї діяльності компанія родом з Торонто планувала створювати гейміфіковані гребні тренажери для В2В-сегмента – зокрема, для місць із високим трафіком: готелів та житлових комплексів.

Aviron – це маленька компанія з 10 співробітниками та $750 000 інвестицій.

Зненацька компанія опинилась на конкурентному полі з гігантами типу Peloton.

Звичайно, мова не йде про порівняння обсягів продажів. Aviron все ще користується «сарафанним радіо», яке забезпечило стартапу продажі більш ніж 1000 тренажерів з липня минулого року. Techcrunch приводить вартість одного тренажеру – $2299.

Компанія замовляє власні тренажери у розробників. Незважаючи на вдосконалення у вигляді більш тихого ременя з нейлону чи 100 фунтів електронного опору, головна відмінність – програмне забезпечення. Особливо ігровий досвід завдяки вбудованому дисплею. Підписка на місць коштує $20-$30 та, як наголошує компанія, може бути скасована у будь-який час.

ПО має шість опцій, серед яких навіть є змагання з іншими користувачами у режимі реального часу. Є також декілька стартових програм, які дозволяють новачку ознайомитись із принципами тренувань. В цілому ж, розробники намагаються не створювати тренування за мотивами Peloton.

«Наші тренування недовгі, – розповідає засновник та генеральний директор Енді Хоанг. – Вони тривають 10-15 хвилин. Ви виконуєте одне або два та відчуваєте, що ладні померти, оскільки  це дуже важко. Тренування ж у Peloton тривають 40-60 хвилин, вони менш інтенсивні та з меншим опором. Це – групове тренування з інструктором, коли в нас – біг від зомбі».