Стартап Gainful, який пропонує персоналізовану підписку на протеїнові добавки, ізотоніки та спортивне харчування, оголосив про залучення $7,5 мільйонів інвестицій в рамках Раунда А.

Компанія виникла з власного досвіду виконавчого директора Еріка Ву, який протягом тривалого часу експериментував з різними речовинами заради досягнення максимального ефекту.

«З мого досвіду, спроба підібрати спортивне харчування під свої потреби дуже швидко стає важким завданням», – розказав він виданню TechCrunch. – «Існують мільйони інгредієнтів, і тобі потрібно з кимось поговорити, щоб у цьому розібратись».

Тож при першому контакті зі стартапом, користувач відповідає на низку питань про зріст, вагу, програму тренувань, цілі занять спортом та частоту, з якою планується приймати протеїнові добавки. Після цього компанія або порадить оптимальний продукт, або допоможе зв’язатись із професійним дієтологом, який може відповісти на додаткові запитання.

Ву розповідає, що «під капотом» стартапу – сотні та сотні різних протеїнових сумішей, які пройшли відбір наукової ради (серед членів– експерти з харчування баскетбольних команд Golden State Warriors та Sacramento Kings).