Токійська компанія SODA, головним активом якої є платформа перепродажу кросівок SNKRDUNK, отримала $22 мільйони інвестицій від SoftBank Ventures Asia та низки інших інвесторів. Загальна кількість інвестицій у компанію за два роки існування склала $25 мільйонів. Окрім власне торговельної платформи, компанія розвиває інформаційний ресурс про кросівки та розбудовує онлайн-спільноту.

Частина коштів буде використана на експансію у азійському регіоні, розповідає TechCrunch. Це – перший крок у стратегії виходу на світовий ринок сервісу, більшість транзакцій якого наразі припадає на Японію, де він має більше 2,5 мільйонів користувачів. Інші кошти підуть на розширення категорій товарів та технічну складову.

Незважаючи на пандемію, С2С-сегмент перепродажу кросівок активно розвивався. Цю інформацію підтверджує і конкурент SNKRDUNK – платформа StockX: травень та червень 2020 року були найкращими місяцями для цього бізнесу.

Продажі SNKRDUNK також зростали минулого року, зокрема, у грудні 2020 компанія звітувала про 3000% зростання рік-до-року. Причини прості – традиційно високий попит на кросівки, до якого додалась активізація електронної комерції.

Днями ми писали про інвестиції у американську спільноту поціновувачів кросівок. Ринок спортивного взуття має непогані перспективи, виходячи з активності інвесторів.