Фітнес-стартап Aarmy у березні 2020 року, як і більшість проєктів галузі sporttech, постав перед необхідністю обирати: закриватись чи змінити діяльність. Обравши другий шлях, команда запропонувала відео-тренування зі своїх залів у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі.

Засновник стартапу – Трей Леірд, він об’єднав зусилля із фітнес-тренерами Акін Акман (фітнес-директор команди) та Анжелою Мануель-Девіс (головна по мотивації). За його словами, зміна моделі тривала 48 годин, і тренування одразу почали проводитись через Instagram Live. Пізніше, протягом літа 2020 року стартап створив програму цифрової підписки.

У Aarmy непогана команда інвесторів, серед яких Jay-Z, Кріс Пол та Карли Клосс, разом із фондами Mousse Partners, Valia Ventures та Wilshire Lane Partners. Леірд розповідає, що команда давно думала про запуск онлайн-бізнесу із декількома приміщеннями у ролі «двигунів контенту». Пандемія ці плани пришвидшила.

«Що настправді змінилось, так це наявність часу для налаштування усіх процесів», – каже він. – «[Коли пандемія почалась] в нас взагалі не було часу на тривалі та грунтовні обговорення, не було часу чекати. Треба було щось робити».

Підписка на Aarmy коштує $35 на місяць або $350 на рік. За ці кошти користувач отримує доступ до усіх матеріалів цифрової бібліотеки, у тому числі – із тренерами стартапу, щотижня публікується до 20 нових тренувань. У стартапі кажуть, що налічують вже «тисячі» платних підписників, з 70% конверсії з безкоштовних користувачів до абонентів та 80% рівнем задоволеності.

Мануель-Девіс визнає, що тренерам довелось швидко змінити підхід, оскільки оригінальна ідея зі зйомками «у залі з 60 особами» не спрацьовувала. Доводиться самостійно вкладати енергію у відео, замість раніше запланованої спільної мотивації від усіх членів групи.

Окрім тренувань, команда Aarmy розвиває лінію одягу та аксесуарів, яка вже принесла компанії продажів на $450 000.

За словами Акін, загальна стратегія Aarmy більше орієнтована на ментальний стан, аніж лише фізичну активність – за його словами, це більш актуально для часів пандемії, коли так багато людей перебувають у депресії, ізоляції та відчувають себе «жертвами обставин».

Леірд додає, що «для бренду, в якому натхнення, ментальне здоров’я, і пошук натхнення настільки ж важливі, як і окремі фізичні вправи чи повноцінне тренування, зараз чудовий час. Він надав дивовижну можливість  з’єднатись з люди по всьому світі та показати, що нас виділяє».